Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

2023-08-02 Nabór na stanowisko inspektora kontroli (ZAKOŃCZONY)

Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu

 

ogłasza nabór do pracy na stanowisko od młodszego inspektora kontroli do starszego inspektora kontroli ( w zależności od posiadanego stażu pracy i doświadczenia )

w wymiarze czasu pracy: 1,00 etat

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Wymagania konieczne do podjęcia pracy na wymienionych stanowiskach:

  • Obywatelstwo polskie,
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe, preferowane są kierunki ekonomiczne, prawnicze i administracyjne,
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz wyrażenie zgody na prowadzenie samochodu służbowego,
  • Praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel).

Wymagania pożądane:

  • Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • Znajomość podstawowych przepisów prawa w zakresie działalności regionalnych izb obrachunkowych, funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych oraz podstaw rachunkowości,
  • Posiadanie następujących cech: zdolności analityczne, konsekwencja w realizowaniu zadań, chęć rozwoju zawodowego, komunikatywność, dyskrecja, dobra organizacja pracy, terminowość, punktualność, wytrwałość.

Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie kontroli gospodarki finansowej zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli i tematyką kontroli, sporządzanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz projektów zawiadomień do właściwych organów, a także wymaganych sprawozdań z kontroli.

 

Oferta kandydata musi zawierać:

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • List motywacyjny oraz CV ze szczegółowym przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej,
  • Kserokopię dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy i o wyrażeniu zgody na prowadzenie samochodu służbowego,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),
  • Wskazanie kontaktowego numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie miesięczne wynikające z obowiązujących przepisów,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • Dodatek za wysługę lat,
  • Dojazd samochodem służbowym lub zwrot kosztów dojazdów samochodem prywatnym do kontrolowanych jednostek,
  • Wyposażenie w sprzęt niezbędny do wykonywania pracy (m.in. laptop, oprogramowanie prawnicze),
  • Możliwość realizacji części zadań w trybie zdalnym,
  • Szeroki dostęp do różnego rodzaju szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w zespole specjalistów z zakresu finansów publicznych,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej,
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS,
  • Przedświąteczna pomoc finansowa,
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.

Informacje dodatkowe:

  • Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Izby w Opolu, ul. Oleska 19 A, III piętro, przesłać pocztą na wskazany adres lub przesłać elektronicznie na adres: rio@rio.opole.pl w terminie do 28 dni kalendarzowych od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia (tj. do 30 sierpnia 2023 r.). Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu,
  • Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu oraz których oferty zostaną najwyżej ocenione na etapie analizy złożonych dokumentów,
  • Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy od daty składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone.

Termin składania ofert:

28 dni kalendarzowych od daty ukazania się ogłoszenia (tj. od dnia 2 sierpnia 2023 r.).

 

  1. W związku z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że Administratorem danych osobowych zawartych w Pani/Pana dokumentach aplikacyjnych jest Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu reprezentowana przez Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z siedzibą: ul. Oleska 19 A, 45-052 Opole.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iod@rio.opole.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
  3. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji oraz podjęcia działań przed nawiązaniem stosunku pracy.
  4. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art. 22¹  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.
  5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania.
  6. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
  7. Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości na adres Administratora.
  8. Dane kandydatów będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  9. Planowany termin usunięcia danych – nie dłużej niż 3 miesiące od momentu zakończenia rekrutacji.
  10. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
  11. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej.
  12. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.