- Menu przedmiotowe
- Oferty pracy
- Archiwalne oferty pracy
2024-02-20 Nabór do pracy na stanowisko inspektora kontroli (ZAKOŃCZONY)
Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu
ogłasza nabór do pracy na stanowisko od młodszego inspektora kontroli do starszego inspektora kontroli ( w zależności od posiadanego stażu pracy i doświadczenia )
w wymiarze czasu pracy: 1,00 etat
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagania konieczne do podjęcia pracy na wymienionych stanowiskach:
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe, preferowane są kierunki ekonomiczne, prawnicze i administracyjne,
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz wyrażenie zgody na prowadzenie samochodu służbowego.
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel),
Wymagania pożądane:
- Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- Znajomość podstawowych przepisów prawa w zakresie działalności regionalnych izb obrachunkowych, funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych oraz podstaw rachunkowości,
- Posiadanie następujących cech: zdolności analityczne, konsekwencja w realizowaniu zadań, chęć rozwoju zawodowego, komunikatywność, dyskrecja, dobra organizacja pracy, terminowość, punktualność, wytrwałość.
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie kontroli gospodarki finansowej zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli i tematyką kontroli, sporządzanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz projektów zawiadomień do właściwych organów, a także wymaganych sprawozdań z kontroli.
Oferta kandydata musi zawierać:
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- List motywacyjny oraz CV ze szczegółowym przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej,
- Kserokopię dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy i o wyrażeniu zgody na prowadzenie samochodu służbowego,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),
- Wskazanie kontaktowego numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie miesięczne wynikające z obowiązujących przepisów
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne
- Dodatek za wysługę lat
- Dojazd samochodem służbowym lub zwrot kosztów dojazdów samochodem prywatnym do kontrolowanych jednostek
- Wyposażenie w sprzęt niezbędny do wykonywania pracy (m.in. laptop, oprogramowanie prawnicze)
- Możliwość realizacji części zadań w trybie zdalnym
- Szeroki dostęp do różnego rodzaju szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Możliwość zdobywania doświadczenia w zespole specjalistów z zakresu finansów publicznych
- Nagrody jubileuszowe
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
- Przedświąteczna pomoc finansowa
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Informacje dodatkowe:
- Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Izby w Opolu, ul. Oleska 19 A, III piętro, przesłać pocztą na wskazany adres lub przesłać elektronicznie na adres: rio@rio.opole.pl w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia (tj. do 5 marca 2024 r.). Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu,
- Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu oraz których oferty zostaną najwyżej ocenione na etapie analizy złożonych dokumentów,
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy od daty składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone.
Termin składania ofert:
14 dni kalendarzowych od daty ukazania się ogłoszenia (tj. od dnia 20 lutego 2024 r.)
- W związku z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że Administratorem danych osobowych zawartych w Pani/Pana dokumentach aplikacyjnych jest Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu reprezentowana przez Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z siedzibą: ul. Oleska 19 A, 45-052 Opole.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iod@rio.opole.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
- Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji oraz podjęcia działań przed nawiązaniem stosunku pracy.
- Podanie danych w zakresie określonym przepisami art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania.
- Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
- Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości na adres Administratora.
- Dane kandydatów będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Planowany termin usunięcia danych – nie dłużej niż 3 miesiące od momentu zakończenia rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
- Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej.
- Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.