Nabór do pracy na stanowisko specjalisty w Wydziale Informacji, Analiz i Szkoleń (ZAKOŃCZONY)
Strona archiwalna
Prezes
Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu
ogłasza nabór do pracy
na stanowisko specjalisty w Wydziale Informacji, Analiz i Szkoleń
Kandydaci na wymienione stanowisko powinni spełniać następujące kryteria:
- ukończenie magisterskich wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz przepisów z zakresu finansów publicznych,
- praktyczna umiejętność posługiwania się programami systemów informacji prawnych,
- posiadanie umiejętności pracy w zespole i organizowania pracy własnej oraz umiejętności logicznego i analitycznego myślenia.
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy należeć będzie w szczególności wstępne przygotowywanie wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania przepisów o finansach publicznych.
Pożądana praktyka w zakresie stosowania przepisów prawa finansów publicznych i samorządu terytorialnego w jednostkach samorządu terytorialnego albo w innych jednostkach sektora finansów publicznych lub organów kontroli państwowej.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
- list motywacyjny oraz CV z przebiegiem pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz. 926).
Oferty należy składać w sekretariacie Izby w Opolu ul. Oleska 19A, lub przesłać elektronicznie na adres w terminie do dnia 23 września 2014 r.
Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku,
o którym mowa, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną wybrani kandydaci spełniający warunki formalne w zakresie wykształcenia.