Skargi i wnioski
SKARGI I WNIOSKI
Podstawowe kwestie dotyczące składania skarg i wniosków zostały uregulowane w następujących przepisach: Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Wniesienie skargi i wniosku jest nieodpłatne.
SKARGI I WNIOSKI SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 227, ART. 229 PKT 1 KPA ORAZ NA PODSTAWIE ART. 241 KPA.
Skargi i wnioski wnoszone do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu na podstawie art. 227 i 229 pkt 1 Kpa. oraz na podstawie art. 241 Kpa, przyjmowane są:
- osobiście na piśmie w godzinach pracy Izby wyłącznie w sekretariacie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu ul. Oleska 19A 45-052 Opole,
- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: j.w,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej (rio@rio.opole.pl)
- za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej w ramach Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
- za pośrednictwem faksu 77 453-73-68.
Prezes lub Zastępca Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków
w każdy poniedziałek w godz. 13.30 – 16.30
po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w sekretariacie Izby pod numerem telefonu +77 443-18-70