Młodszy inspektor kontroli (Nabór ZAKOŃCZONY)
Prezes
Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu
ogłasza nabór do pracy
na dwa stanowiska młodszego inspektora kontroli
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Kandydaci na wymienione stanowiska powinni spełniać następujące kryteria:
- Wykształcenie wyższe, preferowane są kierunki ekonomiczne, prawnicze i administracyjne,
- Znajomość przepisów prawa w zakresie działalności regionalnych izb obrachunkowych, funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, finansów publicznych oraz podstaw rachunkowości,
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel),
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz wyrażenie zgody na prowadzenie samochodu służbowego.
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli i tematyką kontroli, sporządzanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz projektów zawiadomień do właściwych organów, a także wymaganych sprawozdań z kontroli.
Pożądane jest posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy w komórkach finansowych jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego albo innych jednostek sektora finansów publicznych lub w organach kontroli państwowej.
Oferta kandydata musi zawierać:
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- List motywacyjny oraz CV ze szczegółowym przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej,
- Kserokopię dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na prowadzenie samochodu służbowego,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
- Wskazanie kontaktowego numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
Informacje dodatkowe:
- Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Izby w Opolu, ul. Oleska 19 A, III piętro, przesłać pocztą na wskazany adres lub przesłać elektronicznie na adres: w terminie do dnia 5 stycznia 2017 r. Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu,
- Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu.
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy od daty składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone.