Młodszy inspektor kontroli (ZAKOŃCZONY)
Prezes
Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu
ogłasza nabór do pracy
na stanowisko młodszego inspektora kontroli
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Kandydaci na wymienione stanowiska powinni spełniać następujące kryteria:
- Wykształcenie wyższe - studia magisterskie, preferowane są kierunki ekonomiczne, prawnicze i administracyjne,
- Znajomość przepisów prawa w zakresie działalności regionalnych izb obrachunkowych, funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych oraz podstaw rachunkowości,
- Co najmniej 3-letni staż pracy w organach kontroli państwowej lub komórkach kontroli zajmujących się kontrolą w zakresie finansów publicznych, w tym w szczególności gospodarki finansowej i/lub zamówień publicznych,
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel),
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz wyrażenie zgody na prowadzenie samochodu służbowego.
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie kontroli gospodarki finansowej zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli i tematyką kontroli, sporządzanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz projektów zawiadomień do właściwych organów, a także wymaganych sprawozdań z kontroli.
Oferta kandydata musi zawierać:
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- List motywacyjny oraz CV ze szczegółowym przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej,
- Kserokopię dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na prowadzenie samochodu służbowego,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
- Wskazanie kontaktowego numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
Informacje dodatkowe:
- Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Izby w Opolu, ul. Oleska 19 A, III piętro, przesłać pocztą na wskazany adres lub przesłać elektronicznie na adres: w terminie do dziesięciu dni kalendarzowych od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia. Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu,
- Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu oraz których oferty zostaną najwyżej ocenione na etapie analizy złożonych dokumentów,
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy od daty składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone.