Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wieloosobowe stanowisko do spraw obsługi Kolegium (ZAKOŃCZONY)

Prezes

Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu

ogłasza nabór do pracy

w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Opolu

w Wydziale Informacji, Analiz i Szkoleń

na wieloosobowe stanowisko do spraw obsługi Kolegium

 

  1. Kandydaci na wymienione stanowisko powinni spełniać następujące kryteria:
  • wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub ekonomiczne,
  • znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz przepisów z zakresu finansów publicznych,
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  1. Dodatkowo:
  • znajomość funkcjonowania elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP,
  1. Do zakresu zadań na stanowisku należy w szczególności:
  • prowadzenie komputerowego rejestru uchwał rad i zarządów, zarządzeń wójtów, burmistrzów i prezydentów jednostek samorządu terytorialnego, badanych w trybie art. 11 ust. 1 ustawy o regionalnych izbach obrachunkowych, kompletowanie wpływających uchwał, czuwanie nad ich terminowym wpływem i przekazywanie do badania,
  • uzgadnianie terminu, porządku dziennego i rozsyłanie zawiadomień o posiedzeniu Kolegium, protokołowanie posiedzeń Kolegium,
  • kompletowanie uchwał Kolegium, prowadzenie ich rejestru i rozsyłanie adresatom, zbieranie informacji z jednostek samorządu terytorialnego o realizacji postanowień zawartych w uchwałach Kolegium,
  • kompletowanie i przekazywanie do publikacji w biuletynie informacji publicznej uchwał Kolegium Izby,
  • sporządzanie w Edytorze Aktów Prawnych XML uchwał Kolegium, dot. uchwał organów j.s.t. stanowiących akty prawa miejscowego i przekazywanie ich w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego,
  • przygotowywanie i przekazywanie do Ministerstwa Finansów, w formie dokumentu elektronicznego, wyników postępowania nadzorczego dotyczących wieloletnich prognoz finansowych,
  • przygotowywanie danych statystycznych z działalności Kolegium Izby i projektu informacji dot. działalności nadzorczej na stronę internetową Izby,
  • opracowywanie analiz problemowych dot. budżetów i finansów samorządowych.
  1. Oferta kandydata musi zawierać:
  • list motywacyjny oraz CV z przebiegiem pracy zawodowej,
  • kserokopię dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Oferty należy składać w sekretariacie Izby w Opolu ul. Oleska 19A, lub przesłać elektronicznie na adres w terminie do dnia 6 listopada 2017 r.

Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu.

Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną wybrani kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu, oraz których oferty zostaną najwyżej ocenione na etapie analizy złożonych dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy po upływie terminu składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone.