Wieloosobowe stanowisko do spraw obsługi Kolegium (ZAKOŃCZONY)
Prezes
Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu
ogłasza nabór do pracy
w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Opolu
w Wydziale Informacji, Analiz i Szkoleń
na wieloosobowe stanowisko do spraw obsługi Kolegium
- Kandydaci na wymienione stanowisko powinni spełniać następujące kryteria:
- wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub ekonomiczne,
- znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz przepisów z zakresu finansów publicznych,
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Dodatkowo:
- znajomość funkcjonowania elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP,
- Do zakresu zadań na stanowisku należy w szczególności:
- prowadzenie komputerowego rejestru uchwał rad i zarządów, zarządzeń wójtów, burmistrzów i prezydentów jednostek samorządu terytorialnego, badanych w trybie art. 11 ust. 1 ustawy o regionalnych izbach obrachunkowych, kompletowanie wpływających uchwał, czuwanie nad ich terminowym wpływem i przekazywanie do badania,
- uzgadnianie terminu, porządku dziennego i rozsyłanie zawiadomień o posiedzeniu Kolegium, protokołowanie posiedzeń Kolegium,
- kompletowanie uchwał Kolegium, prowadzenie ich rejestru i rozsyłanie adresatom, zbieranie informacji z jednostek samorządu terytorialnego o realizacji postanowień zawartych w uchwałach Kolegium,
- kompletowanie i przekazywanie do publikacji w biuletynie informacji publicznej uchwał Kolegium Izby,
- sporządzanie w Edytorze Aktów Prawnych XML uchwał Kolegium, dot. uchwał organów j.s.t. stanowiących akty prawa miejscowego i przekazywanie ich w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego,
- przygotowywanie i przekazywanie do Ministerstwa Finansów, w formie dokumentu elektronicznego, wyników postępowania nadzorczego dotyczących wieloletnich prognoz finansowych,
- przygotowywanie danych statystycznych z działalności Kolegium Izby i projektu informacji dot. działalności nadzorczej na stronę internetową Izby,
- opracowywanie analiz problemowych dot. budżetów i finansów samorządowych.
- Oferta kandydata musi zawierać:
- list motywacyjny oraz CV z przebiegiem pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Oferty należy składać w sekretariacie Izby w Opolu ul. Oleska 19A, lub przesłać elektronicznie na adres w terminie do dnia 6 listopada 2017 r.
Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu.
Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną wybrani kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu, oraz których oferty zostaną najwyżej ocenione na etapie analizy złożonych dokumentów.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy po upływie terminu składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone.