Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Specjalista ds. płac (ZAKOŃCZONY)

Prezes
Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu
ogłasza nabór do pracy
na stanowisko specjalisty ds. płac
w wymiarze czasu pracy: 1,00 etat
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Kandydaci na wymienione stanowisko powinni spełniać następujące kryteria:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Staż pracy na podobnym stanowisku minimum: 6 lat - wykształcenie średnie, 3 lata - wykształcenie wyższe,
  • Znajomość przepisów wynikających z ustawy o pracownikach urzędów państwowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o ubezpieczeniu zdrowotnym, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o PFRON, prawa pracy, o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
  • Znajomość programu Płatnik ZUS, praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel).

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  • Mile widziana znajomość obsługi programu INFRA,
  • Wysokie zdolności analityczne,  umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, uwag i  pism,
  • Wysoka motywacja, dyspozycyjność,
  • Rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu.

Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy w szczególności:

  • Prowadzenie dokumentacji płacowej jednostki,
  • Sporządzanie list płac,           
  • Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, Urzędu Skarbowego oraz PFRON,
  • Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT,
  • Przygotowywanie  obowiązujących sprawozdań GUS z zakresu prowadzonych spraw płacowych,
  • Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z przepisami wydanymi w tym zakresie,
  • Prowadzenie spraw dot. zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez  przełożonego.

 Oferta kandydata musi zawierać:

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • List motywacyjny oraz CV ze szczegółowym przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie dodatkowych wymagań
  • Kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),
  • Wskazanie kontaktowego numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.

 Informacje dodatkowe:

  • Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Izby w Opolu, ul. Oleska 19 A, III piętro, przesłać pocztą na wskazany adres lub przesłać elektronicznie na adres: rio@rio.opole.pl w terminie do dwudziestu jeden dni kalendarzowych od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia. Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu,
  • Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną wybrani kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu oraz których oferty zostaną najwyżej ocenione na etapie analizy złożonych dokumentów,
  • Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych,

Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy od daty składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone.
 

Termin składania ofert:

21  dni kalendarzowych od daty ukazania się ogłoszenia (tj. od dnia 9 stycznia 2020 r.) 

 

  1. W związku  z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że Administratorem danych osobowych zawartych w Pani/Pana dokumentach aplikacyjnych jest Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu reprezentowana przez Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z siedzibą: ul. Oleska 19 A, 45-052 Opole.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iod@rio.opole.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
  3. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji oraz podjęcia działań przed nawiązaniem stosunku pracy.
  4. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art. 22¹  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.
  5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania.
  6. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
  7. Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości na adres Administratora.
  8. Dane kandydatów będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  9. Planowany termin usunięcia danych – nie dłużej niż 3 miesiące od momentu zakończenia rekrutacji.
  10. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
  11. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej.
  12. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.